مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-13اقتصادي

قیمت املاک از سایت دیوار کرمانشاه برداشته می شود


رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم، به زودی قیمت املاک از سایت دیوار کرمانشاه برداشته می شود.

- قیمت املاک از سایت "دیوار" کرمانشاه برداشته می شود ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم، به زودی قیمت املاک از سایت "دیوار" کرمانشاه برداشته می شود.

بابک مرادی در گفت و گو با ایسنا، از پیگیری جدی برای برداشتن قیمت املاک از سایت دیوار کرمانشاه طی چند هفته اخیر خبر داد و افزود: مدیران استانداری، دستگاه قضایی، فرمانداری و سایر مسئولین در این زمینه حمایت خوبی داشتند و توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی پیش بینی کرد، با پیگیری های انجام شده ظرف هفته جاری قیمت املاک چه در بخش رهن و اجاره و چه خرید و فروش از سایت دیوار کرمانشاه برداشته شود.

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه از تاثیر بالای درج قیمت در فضای مجازی و سایت هایی مانند دیوار بر التهاب بازار مسکن یاد کرد و ادامه داد: وقتی یک فرد قیمت ملک خود را در این سایت ها با رقم بالا و غیرمنطقی به نمایش می گذارد، سایر افراد نیز به تبعیت از وی قیمت ها را بالا می برند و نتیجه این امر بالا رفتن قیمت ها خصوصا در بعد رهن و اجاره است که مشکلات زیادی را برای مستاجران ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت املاک از سایت دیوار کرمانشاه برداشته می شود

قیمت املاک از سایت دیوار کرمانشاه برداشته می شود