مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-13اجتماعي

با راه اندازی سامانه تصمیم، طلاق در زنجان کاهش یافت


با ارائه خدمات تخصصی در سامانه تصمیم میزان طلاق در زنجان کاهش یافته است.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اقدامات بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی بحث پیشگیری از طلاق است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به راه اندازی سامانه تصمیم در زنجان گفت: سامانه تصمیم در چهار شهرستان پرجمعیت استان (زنجان، خدابنده، ابهر و خرمدره) فعال است.

سال قبل 2 هزار و 561 زوج متقاضی طلاق از خدمات مشاوره، مددکاری اجتماعی، روان شناسی، حقوقی مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی بهره مند شدند    وی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه های تصمیم تاثیر بسزایی در کاهش طلاق داشته است، گفت: سال قبل 2 هزار و 561 زوج متقاضی طلاق از خدمات مشاوره، مددکاری اجتماعی، روان شناسی، حقوقی مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی بهره مند شدند.

محمدی قیداری گفت: در راستای همین امر، بیش از 10 درصد از خدمات تخصصی ارائه شده به زوجین متقاضی طلاق در سطح استان زنجان منجر به سازش قطعی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه سامانه تصمیم لینک بین دستگاه قضایی و سازمان بهزیستی است، گفت: دستگاه قضایی و بهزیستی اطلاعات متقاضیان طلاق را در بانک اطلاعات خود ثبت کرده اند، در همین راستا این دو ارگان وضعیت پرونده ها را بررسی کرده و با ذخیره اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با راه اندازی سامانه تصمیم، طلاق در زنجان کاهش یافت

با راه اندازی سامانه تصمیم، طلاق در زنجان کاهش یافت