مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-13بين الملل

یک زن برای اولین بار فرمانده پروازهای فضایی سرنشین دار ناسا شد


ناسا روز گذشته اعلام کرد کتی لودرز (Kathy Lueders) را به عنوان فرمانده برنامه پروازهای فضایی سرنشین دار خود انتخاب کرده است.

- ناسا روز گذشته اعلام کرد "کتی لودرز"(Kathy Lueders) را به عنوان فرمانده برنامه پروازهای فضایی سرنشین دار خود انتخاب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فیز، کتی لودرز (Kathy Lueders) نخستین بانویی است که توسط ناسا به عنوان فرمانده برنامه پروازهای فضایی سرنشین دار این سازمان انتخاب شده است.

ناسا روز گذشته اعلام کرد یکی از مقامات ناسا به نام کتی لودرز که ماه گذشته نخستین پرواز سرنشین دار بخش خصوصی به فضا را مدیریت کرد، اکنون به عنوان نخستین زنی که ریاست برنامه پروازهای فضایی سرنشین دار ناسا را برعهده دارد، انتخاب شده است و در حال هدایت ماموریت ها است تا بتواند در سال 2024 فضانوردان را به ماه بفرستد.

جیم برایدنستاین (Jim Bridenstine) رییس ناسا در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد: کتی لودرز به عنوان فرمانده بخش ماموریت سرنشین دار اکتشافی و عملیاتی ناسا انتخاب شده است.

کتی تاکنون با موفقیت بخش های برنامه های تجاری حمل محموله و برنامه های تجاری سرنشین دار را مدیریت کرده است و اکنون که ما در حال آماده شدن برای ارسال فضانوردان به ماه تا سال 2024 هستیم، وی شخص مناسبی برای رهبری بخش ماموریت اکتشاف و عملیات انسانی ناسا است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک زن برای اولین بار فرمانده پروازهای فضایی سرنشین دار ناسا شد

یک زن برای اولین بار فرمانده پروازهای فضایی سرنشین دار ناسا شد