مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-13فرهنگي

رونمایی «تنت» نولان به تعویق افتاد/ بازاکران «تلقین» در 10 سالگی


بعد از ماه ها بحث، بالاخره استودیو تصمیم گرفت برای جذب تماشاگر بیشتر، زمان اکران جدیدترین ساخته کریستوفر نولان را عقب بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تِنِت فیلم جدید تریلر جاسوسی کریستوفر نولان که خیلی ها به شدت انتظارش را می کشند، حدود دو هفته تاریخ اکران سینمایی خود را به تعویق انداخته و به این ترتیب به ماه ها بحث درباره این مسئله پایان داده که آیا این بلاک باستر 200 میلیون دلاری می تواند تاریخ خود برای اواسط جولای را حفظ کند یا خیر.

در ابتدا قرار بود این فیلم ساخته استودیو برادران وارنر با نقش آفرینی رابرت پتینسون و جان دیوید واشنگتن روز هفدهم جولای اکران شود اما حالا تاریخ سی ویکم جولای برای آن در نظر گرفته شده است.

در روزی که تنت در ابتدا قرار بود اکران بشود، سینماها حالا دوباره یکی از بزرگ ترین ساخته های نولان یعنی تلقین را به افتخار 10 سالگی اش به نمایش می گذارند.

نولان که یکی از حامیان سرسخت تجربه حضور فیزیکی جلوی پرده های بزرگ سینماست، امیدوار بود تنت بتواند مخاطبان را به سینماها بازگرداند که از اواسط مارس در سراسر ایالات متحده بسته بوده اند.

با وجود اینکه تعدادی از سینماها شروع به باز کردن سالن های خود کرده اند، زنجیره های عظیم از جمله ای ام سی، ریگال و سینه مارک برنامه ای برای افتتاح دوباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی «تنت» نولان به تعویق افتاد/ بازاکران «تلقین» در 10 سالگی

رونمایی «تنت» نولان به تعویق افتاد/ بازاکران «تلقین» در 10 سالگی