مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-13بين الملل

«جایزه آزادی» فرانسه به فعال زن سعودی رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لجین الهذلول فعال زن سعودی در زمینه دفاع از حقوق زنان که ظرف دو سال گذشته در زندان های عربستان در بازداشت بسر می برد، - فعال زن سعودی در زمینه دفاع از حقوق زنان که ظرف دو سال گذشته در زندان های عربستان در بازداشت بسر می برد، جایزه آزادی فرانسه را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لجین الهذلول فعال زن سعودی در زمینه دفاع از حقوق زنان که ظرف دو سال گذشته در زندان های عربستان در بازداشت بسر می برد، جایزه آزادی فرانسه را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه صفحه عربی تارنمای شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا، 5 هزار و 493 تن از جوانان 81 کشور توسط اینترنت لجین را در میان سایر نامزد ها شایسته دریافت چنین جایزه ای دیدند و بدین ترتیب این مدافع حقوق زنان سعودی 42.

2٪ آراء را کسب کرده و پیروز میدان شد.

قرار است خواهر لجین به نمایندگی از سوی وی در مراسم سمینار جهانی صلح نورماندی در اول و دوم اکتبر آینده در شهر کاین فرانسه علاوه بر دریافت چک 25 هزار یورویی، کاپ ساخته شده توسط دانش آموزان مدرسه le lycée Napoléon de L’Aigle را نیز دریافت کند.

لجین متولد سال 1989 فعال سعودی در زمینه حقوق زنان در سال 2014 در حال رانندگی و عبور از مرز مشترک عربستان و امارات برای اولین بار بازداشت شد و در ماه می 2018 در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جایزه آزادی» فرانسه به فعال زن سعودی رسید

«جایزه آزادی» فرانسه به فعال زن سعودی رسید