مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-13اقتصادي

از وام 20 میلیونی سفر تا کروزهای نرسیده


دو سال پیش به شهروندان داخل کشور وعده داده شد 20 میلیون تومان وام کم بهره پرداخت می شود تا آن ها به مناطق آزاد سفر کنند؛ مناطقی که حالا متحمل 550 میلیارد تومان خسارت ناشی از کرونا شده اند و توان پرداخت آن وام 20 میلیون تومانی را هم ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ، محمدرضا رستمی ـ معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ـ جزییات بیشتری از این تسهیلات را شرح داد: در فاز اول 3 میلیون نفر کارت گردشگری مناطق آزاد را می گیرند و الزام این کارت این است که باید تمام هزینه های گردشگری در مناطق آزاد صرف شود.

حالا بعد از گذشت دو سال از آن وعده، هنوز از تسهیلات ارزان قیمت سفر به مناطق آزاد خبری نیست.

حسین اله بداشتی ـ مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ـ درباره سرانجام این وام به ایسنا گفت: زمانی که موضوع این وام مطرح شد، من هنوز در این مسؤولیت منصوب نشده بودم، ولی طرح را مطالعه و پیگیری کرده ام.

بنا بر این بود که بانک عامل در هماهنگی با کاتالیزور و در ازای خدماتی که بخش خصوصی عرضه می کند، تسهیلات بدهد، مثلا کارت اعتباری گردشگری بدهد، اما شرایط کشور اجازه نداد بانک به تعهدات خود در ارتباط نرخ سود تسهیلات عمل کند، در نتیجه طرح وام 20 میلیون تومانی سفر به مناطق آزاد فعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وام 20 میلیونی سفر تا کروزهای نرسیده

از وام 20 میلیونی سفر تا کروزهای نرسیده