مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 06:352020-06-13اقتصادي

افزایش 30 درصدی آموزش صنایع دستی در سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: آموزش دوره های کوتاه مدت صنایع دستی در استان سمنان 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: آموزش دوره های کوتاه مدت صنایع دستی در استان سمنان 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

مهدی جمال 24 خرداد 99 و در بازدید از کارگاه های صنایع دستی شهرستان مهدیشهر، اظهار کرد: سال گذشته بیش از 100 نفر در دوره های آموزشی کوتاه مدت شرکت کردند و امسال تلاش می شود این تعداد به بیش از 300 نفر برسد.

وی با اشاره به سرعت بخشیدن این اداره کل به صدور و تمدید بیش از 400 پروانه فعالیت کارگاهی تولیدی و مشاغل خانگی در زمان شیوع کرونا، یادآور شد: توسعه صنایع دستی زمینه ساز افزایش اشتغال و رشد اقتصادی است.

جمال با تاکید بر اینکه باید سهم مشارکت حضور فعال صنعتگران صنایع دستی استان سمنان در نمایشگاه های ملی و منطقه ای افزایش یابد، افزود: حضور هنرمندان صنایع دستی به صورت اجرای زنده در نمایشگاه ها در معرفی هنر صنایع دستی و هنرمندان این استان موثر است.

وی با اشاره به اهمیت فروش تولیدات صنایع دستی از طریق فضای مجازی، گفت: هنرمندان صنایع دستی باید به صادرات محصولات خود نیز توجه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی آموزش صنایع دستی در سمنان

افزایش 30 درصدی آموزش صنایع دستی در سمنان