مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-13ورزشي

فریده شجاعی: اعزام دختران بسکتبال به بازی های ساحلی مشکلی ندارد


نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد اعزام تیم بسکتبال سه نفره بانوان به بازی های ساحلی آسیایی گفت: هیچ مشکلی برای شرکت در این مسابقات نداریم و اگر دعوت شویم تیم را اعزام می کنیم.

- نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد اعزام تیم بسکتبال سه نفره بانوان به بازی های ساحلی آسیایی گفت: هیچ مشکلی برای شرکت در این مسابقات نداریم و اگر دعوت شویم تیم را اعزام می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازی های ساحلی آسیایی آذرماه 1399 برگزار می شود و برای اولین بار تیم بسکتبال سه نفره بانوان هم قرار است به این مسابقات اعزام شود.

البته بانوان ایران سال گذشته نیز شانس حضور در این بازی ها را داشتند اما به دلیل مخالفت مسئولان تیم اعزام نشد.

فریده شجاعی، نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد اعزام تیم بانوان به ایسنا گفت: ما دوره قبل این مسابقات را که به میزبانی قطر برگزار شد به این دلیل از دست دادیم که فکر می کردند بانوان باید با لباس ساحلی و مناسب دریا بازی کنند در صورتی که اسمش ساحلی است اما در زمین بسکتبال سه نفره و با شرایط و مقرارت این رشته برگزار می شود چون بازیکنان باید دریبل بزنند و در شن و ماسه نمی شود توپ را به زمین زد به همین دلیل هیچ مشکلی نداریم و همچون مسابقات جهانی و آسیایی است که تا به حال شرکت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریده شجاعی: اعزام دختران بسکتبال به بازی های ساحلی مشکلی ندارد

فریده شجاعی: اعزام دختران بسکتبال به بازی های ساحلی مشکلی ندارد