مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-13اقتصادي

قیمت مناسب گوشت 70 هزار تومان است


عشایر به بهره وری 33 درصدی در استفاده از خوراک دام با فرمول های جدید دست یافته اند که باعث جلوگیری از خروج 2 هزار میلیارد تومان ارز از کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، کرمعلی قندالی رییس سازمان عشایر ایران امروز در نشست خبری با بیان اینکه قیمت گوشت شقه در بازار 70 هزار تومان و دام زنده 35 هزار تومان مناسب است، گفت: با چنین قیمتی تولید کننده ضرر نخواهد کرد.

وی در حقیقت غیرمستقیم به گرانی قیمت گوشت در بازار اشاره کرد زیرا در حال حاضر قیمت گوشت گوساله در بازار از 87 هزار تومان تا صد هزار تومان و قیمت گوشت گوسفندی بیش از صد هزار تومان است.

رییس سازمان عشایر ایران همچنین گفت : تولید دام سبک در بین جامعه عشایری بسیار زیاد است وحتی ما نیم نگاهی هم به صادرات داریم به طوری که مصوب شده است 5 هزار تن ذخیره استراتژیک گوشت کشور از تولید دام سبک داخل تامین شود.

قندالی در پاسخ به سؤالی که آیا واقعا تولید دام در استان ها به اندازه ای است که به گفته دامداران مازاد تولید وجود دارد،گفت: تولید دام سنگین در استان ها رشد بیشتری دارد و به ویژه پس از شیوع بیماری کووید 19 و بسته شدن رستوران ها میزان مصرف کاهش یافته و به همین دلیل عرضه نسبت به تقاضا بالا رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مناسب گوشت 70 هزار تومان است

قیمت مناسب گوشت 70 هزار تومان است