مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-13ورزشي

اسلامیان: بازگشت کفاشیان؟ از خودش سوال کنید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمود اسلامیان در خصوص نامه ای که گفته می شود هیأت رییسه فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از حضور علی کفاشیان نوشته است، - عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال گفت: ادامه کار ما با تایید فیفا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمود اسلامیان در خصوص نامه ای که گفته می شود هیأت رییسه فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از حضور علی کفاشیان نوشته است، اظهار داشت: هیچ نامه ای هیأت رییسه فدراسیون ننوشته و کذب محض است.

اسلامیان در مورد اینکه قاضی زاده هاشمی اعلام کرده بازگشت کفاشیان جرم کیفری است، عنوان کرد: این سؤال را از خود قاضی زاده هاشمی بپرسید.

عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا علی کفاشیان قصد بازگشت به فدراسیون فوتبال را دارد، گفت: او حکمش تعدیل شده، نمی دانم چقدر تعدیل شده، اما قبلا پنج سال بود.

بحث های حقوقی وجود دارد و باید حضوری با او صحبت کنیم.

اسلامیان در مورد اینکه آیا بحث بازگشت کفاشیان به فدراسیون مطرح شده است، اظهار داشت: بهتر است از خودش سؤال کنید.

عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال در مورد امضای قرارداد ویلموتس و رقم قرارداد او و اینکه آیا این قرارداد اطلاع داشته، عنوان کرد: ما از مفاد قرارداد اطلاع داشتیم، ویلموتس مربی خوب و شناخته شده ای در سطح دنیا است، الان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامیان: بازگشت کفاشیان؟ از خودش سوال کنید!

اسلامیان: بازگشت کفاشیان؟ از خودش سوال کنید!