مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-13سياسي

پاسخ به ابهامات بارگذاری در پادگان 06


رییس کمیسیون سلامت، خدمات شهری و محیط زیستی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پادگان 06 که حالا 35 هکتار از آن تبدیل به بوستان ارتش خواهد شد به ابهامات پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری امروز در حاشیه بازدید از پادگان 06 که 35 هکتار آن تبدیل به بوستان ارتش شده است، گفت: اتفاق خوبی در تبدیل بخش زیادی از زمین پادگان 06 به بوستان ارتش رخ داده است و صمیمانه از ارتش که همیشه خادم صادق کشور بوده است تشکر می کنم.

وی با بیان این که هر کمکی که از شورا و شهرداری بخواهید در راستای بهتر انجام شدن توافقات، از آن دریغ نمی کنیم گفت: اگر تاریخ اتفاقاتی که در پادگان 06 رخ داده را بررسی کنیم می بینیم که اتفاق حال حاضر یک اتفاق مبارک است چرا که در سال 93 قرار بود یک میلیون و 700 هزار متر مربع از این پادگان بارگذاری شود؛ اما حالا به 630 هزار متر مربع رسیده است و این امر جای تقدیر از مسوولان را دارد که منافع شهر را در نظر گرفتند.

وی افزود: برخی ها بر نحوه بارگذاری در 15 هکتار سهم ارتش نقدهایی را دارند که باید به آنها گفت که این حجم از تغییرات را باید مد نظر قرار دهند ؛ البته همه کمک خواهیم کرد که بارگذاری در آن 15 هکتار ارتش نیز با کمترین آسیب باشد و از بعد اجتماعی، ترافیکی و محیط زیستی کمترین اثر سوء را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به ابهامات بارگذاری در پادگان 06

پاسخ به ابهامات بارگذاری در پادگان 06