مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-13سياسي

تبدیل بوستان ارتش به محلی برای تقویت حس وطن پرستی


رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران خواستار تبدیل پادگان ارتش به محلی برای تقویت حس وطن پرستی و وطن دوستی در کشور شد.

- رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران خواستار تبدیل پادگان ارتش به محلی برای تقویت حس وطن پرستی و وطن دوستی در کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناهید خداکرمی صبح امروز در حاشیه بازدید از پادگان 06 که قرار است 35 هکتار آن تبدیل به بوستان ارتش شود، گفت: هر حرکت مثبتی که در تهران رخ می دهد ایران را می تواند تحت شعاع قرار دهد و این همکاری تنگاتنگ بین شهرداری و ارتش بسیار خوب و الگو ساز است.

وی با بیان این که اصرار داریم در طراحی بوستان ارتش رویکرد ارتش حفظ شود گفت: می خواهیم بوستان ارتش پارکی باشد که حفظ وطن پرستی و وطن دوستی را تقویت کنند چرا که جای چنین بوستان هایی در کشور خالی است.

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران افزود: از همه مسوولان درخواست می کنم المان ها و هر آن چیزی که مربوط به ارتش در این بوستان است از جمله ساختمان ها را حفظ کنند و در طراحی ها از آن استفاده شود تا این بوستان تاریخ نگار نظامی یک کشور باشد.

وی با بیان این که هر چقدر بتوانیم در طراحی این بوستان از تاریخ ارتش استفاده کنیم این محیط برای مردم جذاب تر خواهد شد گفت: حتی شاید وجود این گونه بوستان ها و فضاها موجب شود که علاوه بر تقویت حس وطن پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل بوستان ارتش به محلی برای تقویت حس وطن پرستی

تبدیل بوستان ارتش به محلی برای تقویت حس وطن پرستی