مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:002020-06-13سياسي

لزوم استفاده از دیپلماسی محیط زیستی برای حل مشکل گرد و غبار


نماینده مردم ایلام در مجلس بر لزوم استفاده از دیپلماسی محیط زیستی برای حل مشکل گرد و غبار تاکید کرد و گفت: بیشترین منشاء گرد و غبار در ایلام خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سارا فلاحی صبح امروز شنبه در دیدار با مسئولان محیط زیست استان ایلام اظهار کرد: گرد و غبار یکی از مهمترین معضلات زیستی محیطی در کشور و استان ایلام است که باید از طریق دیپلماسی محیط زیستی برای حل این مشکل اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات متعدد گرد و غبار که برای سلامتی مردم استان ایلام خطر ایجاد می کند، افزود: بیشتر منشاء گرد و غبار در استان ایلام از کشورهای عراق، سوریه و عربستان است.

فلاحی با بیان اینکه مسائل محیط زیستی مثل آلودگی صنایع بزرگ، آتش سوزی های جنگل و…مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: باید امکانات بیشتری برای مقابله آتش سوزی در استان های حوزه زاگرس مثل ایلام اختصاص داده شود.

وی با اشاره به قدمت درختان بلوط در استان ایلام، افزود: جنگل و بلوط برای ما نماد است، بلوطستان های ایلام نماد هویت های تاریخی ما است، مردم ایلام با بلوطستان ها اشتراک دارند و سکوت و مقاومت در برابر ناملایمت از وجوه این اشترک است.

نماینده مردم ایلام تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف نمایندگان بحث نظارت بر اجرای قوانین است که این مسئله در این دوره بیشتر باید مورد توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از دیپلماسی محیط زیستی برای حل مشکل گرد و غبار

لزوم استفاده از دیپلماسی محیط زیستی برای حل مشکل گرد و غبار