مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:002020-06-13سياسي

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی درگذشت پدر شهیدان نوحه خوان


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در مراسم تشییع ابوالشهیدین «حاج عبدالحسین نوحه خوان» با صدور پیامی درگذشت آن مرحوم را تسلیت گفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در مراسم تشییع ابوالشهیدین حاج عبدالحسین نوحه خوان با صدور پیامی درگذشت آن مرحوم را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل هاشم به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت شخصیتی فداکار و اسوه صبر و استقامت، پدر بزرگوار شهیدان والامقام علیرضا و غلامرضا نوحه خوان قره آغاجی، حاج محمد حسین نوحه خوان موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

آن مرحوم با تقدیم فرزندان مومن و شجاع خویش در راه اسلام و انقلاب، در مسیر عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار نمود که همواره نام شهیدان گرانقدر و خانواده معزز آنان از خاطر اهالی شهید پرور آذربایجان فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت، برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع)، امام شهیدان(ره) و فرزندان شهیدش و برای خانواده و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاج محمد حسین نوحه خوان قره آغاجی پدر شهیدان علیرضا و غلامرضا نوحه خوان دعوت حق را لبیک گفت؛ مراسم تشییع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی درگذشت پدر شهیدان نوحه خوان

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی درگذشت پدر شهیدان نوحه خوان