مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:252020-06-13اجتماعي

رعایت حقوق شهروندی و شئونات ارتش در پادگان 06


رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که در پروژه پادگان 06 هم حقوق شهروندی و هم شئونات ارتش باید حفظ شود.

- رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که در پروژه پادگان 06 هم حقوق شهروندی و هم شئونات ارتش باید حفظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش حسینی میلانی امروز در حاشیه بازدید از پادگان 06 که 35 هکتار از آن تبدیل به بوستان ارتش خواهد شد، گفت: برایم جای سوال است که منابع تأمین آب این بوستان با این حجم درختان چگونه خواهد بود و چه تهمیداتی اندیشیده شده است.

وی با بیان این که تاثیرات این توافق و نحوه بارگذاری در 15 هکتار ارتش باید به مردم به خصوص در محلات اطراف، اطلاع رسانی شفاف شود تا دغدغه ها رفع شود، اظهار کرد: پادگان 06 دارای تنوع زیستی خاصی است که باید به این مسئله رسیدگی شود به مانند پارک پردیسان که یک تیم گیاه شناسی در آن جا مستقر شد تا گونه های گیاهی به غیر از درختان را شناسایی کند، چنین تیمی هم می تواند در پادگان 06 نیز شکل گیرد.

میلانی با اشاره به نام گذاری 35 هکتار از پادگان 06 به بوستان ارتش در شورای شهر تهران گفت: حالا که به ارتش در نام گذاری توجه شده باید برای ثبت تاریخ نظامی در این بوستان المان های خاصی را طراحی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت حقوق شهروندی و شئونات ارتش در پادگان 06

رعایت حقوق شهروندی و شئونات ارتش در پادگان 06