مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-13بين الملل

ینی شفق: ترکیه درصدد احداث 2 پایگاه نظامی در لیبی است


یک روزنامه نزدیک به دولت ترکیه فاش کرد، آنکارا که حامی دولت وفاق ملی لیبی است، قصد دارد دو پایگاه نظامی دائمی در خاک لیبی احداث کند.

- یک روزنامه نزدیک به دولت ترکیه فاش کرد، آنکارا که حامی دولت وفاق ملی لیبی است، قصد دارد دو پایگاه نظامی دائمی در خاک لیبی احداث کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ینی شفق ترکیه به نقل از برخی منابع منطقه ای نوشت، پس از سفر فایز السراج، رییس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی به آنکارا در تاریخ چهارم ژوئن و دیدار او با رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه، همکاری های نظامی لیبی و ترکیه به سطوح بالاتری ارتقا پیدا می کند.

این روزنامه در ادامه نوشت، در حال حاضر در کنار تلاش هایی که برای پاکسازی پایگاه هوایی الوطیه از مین ها می شود، این پایگاه که زیرساخت آن تعمیر شده در حال راه اندازی دوباره است.

ینی شفق افزود، هدف از این تلاش ها آن است که در پایگاه الوطیه امکان ساخت پایگاهی هوایی برای ترکیه فراهم شود و قرار است پهپادها و سامانه های پدافند هوایی ترکیه که نقش به سزایی در موفقیت عملیات های نظامی دولت وفاق برای بازپس گیری این پایگاه نظامی مهم داشتند، در این پایگاه مستقر شوند.

ینی شفق همچنین نوشت، علاوه بر این ها، در بندر شهر ساحلی مصراته که مشرف به دریای مدیترانه است، گام های مشابهی برای ساخت پایگاهی دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ینی شفق: ترکیه درصدد احداث 2 پایگاه نظامی در لیبی است

ینی شفق: ترکیه درصدد احداث 2 پایگاه نظامی در لیبی است