مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-13اقتصادي

تولید 1600 تن ماهی در استخرهای کشاورزی قزوین


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سالانه بیش از 1600 تن انواع ماهیان خوراکی سردابی و گرمابی در استخرهای دو منظوره کشاورزی قزوین تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، ایرج رحمانی در این باره اظهار کرد: 102 استخر دو منظوره کشاورزی در استان به تولید ماهیان خوراکی سردابی می پردازند که میزان تولیدات آنها در سال گذشته هزار و 328 تن بود.

وی اظهار داشت: 52 استخر دو منظوره کشاورزی در استان قزوین نیز به تولید ماهیان گرمابی اشتغال دارند که میزان تولید آنها در سال گذشته 361 تن بود.

رحمانی با بیان اینکه استخرهای دو منظوره کشاورزی سهم بالایی در تولید ماهیان خوراکی در استان قزوین دارند، یادآور شد: سال گذشته نزدیک به چهار هزار تن ماهی خوراکی اعم از سردابی، گرمابی و خاویاری در استان پرورش یافت و تولید شد که سهم این استخرها از این میزان تولید هزار و 680 تن بود.

وی اظهار داشت: استخرهای دو منظوره کشاورزی و پرورش ماهی یک ظرفیت خوب برای تأمین آب مورد نیاز مزارع و همچنین تولید ماهی به عنوان یک غذای مقوی و سالم در راستای کمک به تأمین امنیت غذایی جامعه به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 1600 تن ماهی در استخرهای کشاورزی قزوین

تولید 1600 تن ماهی در استخرهای کشاورزی قزوین