مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-13سياسي

حزب ندای ایرانیان: روند خود اصلاحی قوه قضاییه قابل تقدیر است


دادگاه طبری، شفافیت آراء نمایندگان مجلس و بخشنامه جرایم سیاسی رییس قوه قضاییه در جلسه شورای مرکزی حرب ندای ایرانیان بررسی شد.

- دادگاه طبری، شفافیت آراء نمایندگان مجلس و بخشنامه جرایم سیاسی رییس قوه قضاییه در جلسه شورای مرکزی حرب ندای ایرانیان بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان، به صورت مجازی و با ریاست دبیر کل حزب با حضور اعضای شورای سیاست گذاری برگزار شد.

مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون شفافیت آرا نمایندگان ، مبارزه با فساد در درون دستگاه قضایی و بخشنامه جرایم سیاسی رییس قوه قضاییه از جمله موارد بررسی شده در جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندا بود.

در ابتدای این جلسه طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس یازدهم مورد واکاوی قرار گرفت.

اعضای شورای سیاست گذاری تأکید کردند با وجود ضعف هایی همچون شفاف نبودن رأی علنی در انتخاب اشخاص (رأی اعتماد و استیضاح وزا و…)، حقوق و مزایا، هدایا، اموال و دارایی ها و… با این حال همچنان این طرح می تواند گام ابتدایی خوبی برای شفاف شدن عملکرد مجلس شورای اسلامی در آینده باشد.

همچنین عنوان شد:مبارزه با فساد درگرو ایجاد شفافیت ساختاری است و شفافیت در نهاد قانون گذار که قوانین اداره جامعه را تدوین می کند، اهمیت بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب ندای ایرانیان: روند خود اصلاحی قوه قضاییه قابل تقدیر است

حزب ندای ایرانیان: روند خود اصلاحی قوه قضاییه قابل تقدیر است