مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 08:562020-06-13اقتصادي

توضیحات شرکت ملی گاز درباره آسمان خراش 40 طبقه


روابط عمومی شرکت ملی گاز در پاسخ به گزارشی درباره پیشرفت آسمانخراش شرکت ملی گاز به روایت تصاویر ماهواره ای توضیحاتی را ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روابط عمومی شرکت ملی گاز در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس با عنوان پیشرفت آسمانخراش شرکت ملی گاز به روایت تصاویر ماهواره ای/ شائبه حضور شرکت های کاغذی در اجرای پروژه در مورخ 12/03/99 توضیحاتی را ارائه داد.

در جوابیه شرکت ملی گاز آمده است: *آسمان خراشی در کار نیست، آنچه نمایش داده شد ماکت بود به استحضار می رساند پروژه تجمیع ساختمان های اداری شرکت ملی گاز ایران، تمامی ساختمان های این شرکت در محدوده شهر تهران را شامل می شود و مقدمات آن از 10 سال پیش در دولت دهم آغاز شده و بر اساس مصوبه شماره 244190/48855 به تاریخ 09/12/1391 هیات محترم وزیران، در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، بر اساس بررسی های انجام شده در سنوات گذشته توسط مراجع تخصصی ذی ربط، ساختمان های ستادی و عملیاتی شرکت ملی گاز ایران عمدتا فرسوده، ناایمن و فاقد استانداردهای مورد نیاز بهره برداری می باشند و با سطح اهمیت و لزوم پایداری ارائه خدمات صنعت گاز که در شمار پرریسک ترین صنایع عملیاتی قراردارد، تناسبی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شرکت ملی گاز درباره آسمان خراش 40 طبقه

توضیحات شرکت ملی گاز درباره آسمان خراش 40 طبقه