مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-13اجتماعي

کلینیک حقوق کودکان در مشهد راه اندازی می شود


مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: در آینده نزدیک کلینیک حقوق کودکان را با همکاری کنوانسیون حقوق کودکان و نوجوانان در مشهد راه اندازی خواهیم کرد.

- طاهره طهماسبی امروز 24 خردادماه در افتتاحیه کتابخانه برای کودکان کار، اظهار کرد: کودکان کار و خیابانی، معلول هایی هستند که ما باید علت آن ها را پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظم علت کار کودکان کار و خیابانی، فقر اقتصادی است ، افزود: کودکان مجبور هستند به جای کودکی کردن و استفاده از کودکی در رشد و تقویت آموزشی و فکری خود، کار کنند.

مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه بسیاری از کودکان کار در جلوی چشم ما نیستند ، عنوان کرد: کودکان کار روزانه کارهای سخت و دشواری را انجام می دهند.

علت بخشی از کار کودکان، به مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه، مانند طلاق والدین، اعتیاد والدین و.

برمی گردد.

طهماسبی با اشاره به اینکه بخشی از علت کار کودکان، به دلیل باورهای غلط والدین است ، خاطرنشان کرد: این موضوع نیاز به کار فرهنگی دارد که تنها خاص کودکان نیست بلکه پدران و مادران نیز باید این آموزش ها را فرا گیرند.

وی تاکید کرد: باید نهادهای متولی در کنار هم قرار گیرند تا با همکاری یکدیگر به نتیجه مطلوب در حوزه کودکان کار و خیابانی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک حقوق کودکان در مشهد راه اندازی می شود

کلینیک حقوق کودکان در مشهد راه اندازی می شود