مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-13اقتصادي

قیمت واقعی گوشت گوسفندی 70 هزار تومان است/ ارز 4200 تومانی نهاده های دامی حذف نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کرمعلی قندالی رییس سازمان امور عشایر ایران در نشست خبری به مناسبت هفته جهاد سازندگی وضعیت علوفه در مراتع را در سال جاری مناسب ارزیابی کرد و اظهار کرد: - رییس سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه ارز 4200 تومانی واردات نهاده های دامی حذف نمی شود گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی نباید بیشتر از 70 هزار تومان و دام زنده 35 هزار تومان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کرمعلی قندالی رییس سازمان امور عشایر ایران در نشست خبری به مناسبت هفته جهاد سازندگی وضعیت علوفه در مراتع را در سال جاری مناسب ارزیابی کرد و اظهار کرد: میزان تولید دام عشایر نیز در سال جاری افزایش خواهد یافت به طوریکه پیش بینی می شود با افزایش 15 الی 20 درصدی این محصول حدود 190 هزار تن تولید داشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت ابتلای جامعه عشایری به بیماری کرونا اظهار کرد: مدیریت کوچ عشایر برای جلوگیری از ابتلای افراد به کرونا کنترل و حدود 30 روز تاخیر داده شد.

عشایر فوتی از کرونا نداشتند وی ادامه داد: 215 هزار نفر (20 درصد) از جوامع عشایری مورد غربالگری قرار گرفتند که در میان آن ها 700 نفر مشکوک بودند.

72 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند و 44 نفر مبتلای قطعی و بستری شدند، اما خوشبختانه تلفاتی میان جامعه عشایری به دلیل ابتلا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت واقعی گوشت گوسفندی 70 هزار تومان است/ ارز 4200 تومانی نهاده های دامی حذف نمی شود

قیمت واقعی گوشت گوسفندی 70 هزار تومان است/ ارز 4200 تومانی نهاده های دامی حذف نمی شود