مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 10:002020-06-13اقتصادي

احداث تصفیه خانه فاضلاب قرچک سریع تر عملیاتی شود


فرماندار شهرستان قرچک از تمامی دستگاه های استانی و شهرستانی خواست با تعامل و پیگیری لازم زمینه احداث پروژه تصفیه خانه فاضلاب را هرچه سریع تر فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جلسه بررسی مشکلات احداث پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان قرچک که صبح امروز برگزار شد، بر تلاش مجدانه برای رفع مشکلات و گره های فنی اجرای پروژه های نیمه تمام شهرستان تأکید و اظهار کرد: شهرستان قرچک نیازمند توجه ویژه دستگاه های ملی و استانی به این شهرستان بوده که وجود شهرک صنعتی مبنایی برای توسعه روزافزون این منطقه است.

وی با بیان اینکه زمین احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرستان در حدفاصل فاز اول و دوم شهرک صنعتی قرچک واقع شده،  افزود: با توجه به افزایش حجم سرمایه گذاری ها در شهرک صنعتی قرچک و رشد جمعیت در این شهرستان نیاز است بر روی پروژه های زیرساختی از جمله خطوط جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه متمرکز شد.

فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: هدف آبفا و مدیریت شهرک صنعتی خدمت رسانی به مردم و تأمین منافع شهروندان و سرمایه گذاران است، پس باید با نظرات کارشناسی از بروز احتمالی مشکلات در زمان بهره برداری از پروژه در آینده جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تصفیه خانه فاضلاب قرچک سریع تر عملیاتی شود

احداث تصفیه خانه فاضلاب قرچک سریع تر عملیاتی شود