مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-13اقتصادي

هر آنچه باید درباره عایق الاستومری بدانید!


عایق الاستومری با مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا تولید می شود که به دلیل مزایای بسیار، جایگزین مناسبی برای عایق های سنتی و قدیمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، عایق الاستومری از جنس NBR بوده که با مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا و بر پایه پلی ویل کلراید (PVC)، نیتریل بوتادیل رابر (Nitrile Butadiene Rubber, NBR) و سایر افزودنی های پلیمری تولید می شود که به دلیل مزایای بسیار، جایگزین مناسبی برای عایق های سنتی و قدیمی است.

کاربرد عایق الاستومری در عایق کاری سیستم های حرارتی و برودتی، ساختمانی، تاسیساتی، بهداشتی، خودروسازی و صنایع نفت و گاز و … جهت صرفه جویی در انرژی است.

سیستم عایق الاستومری که به خوبی طراحی و نصب شده باشد مزایایی فوری و طولانی مدت را در پی خواهد داشت.

صرفه جویی در انرژی و هزینه، کنترل چگالش، کنترل فرآیند، مقاومت حرارتی بالا حتی در ضخامت های کم، عدم نفوذپذیری رطوبت و بخار آب، مقاومت در برابر آتش، انعطاف پذیری بالا که باعث سرعت و سهولت در نصب می شود، مقاومت در برابر خوردگی و دارا بودن عمر طولانی، سازگاری با محیط زیست، مقاومت بالا در برابر روغن و ترکیب های شیمیایی و عدم امکان رشد قارچ ها و باکتری ها در آن و پایداری ضریب انتقال حرارت در دراز مدت از ویژگی ها و مزایای عایق حرارتی الاستومری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر آنچه باید درباره عایق الاستومری بدانید!

هر آنچه باید درباره عایق الاستومری بدانید!