مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-13اجتماعي

کاروانسرای «گویجه بل» در فهرست واگذاری های صندوق احیاء قرار می گیرد


مدیر عامل صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور از قرارگیری کاروانسرای «گویجه بل» آذربایجان شرقی در فهرست واگذاری های صندوق احیا کشور خبر داد.

- کاروانسرای گویجه بل در فهرست واگذاری های صندوق احیاء قرار می گیرد ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور از قرارگیری کاروانسرای گویجه بل آذربایجان شرقی در فهرست واگذاری های صندوق احیا کشور خبر داد.

هادی میرزایی طی بازدید از کاروانسرای گویجه بل هریس، اظهار کرد: هدف گذاری صندوق احیا مرمت، احیا و واگذاری به حق و بهره برداری متناسب با شان و اصالت بنا است که در این راستا بخشی از این هدف به حفظ گذرگاه ها و کاروانسراها اختصاص دارد و کاروانسرای گویجه بل آذربایجان شرقی که در مسیر شمالی گردشگری این استان واقع شده در دستور کار این صندوق قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی، کاروانسراهای تاریخی متعددی در مسیر شمالی گردشگری خود دارد، ادامه داد: در این مسیر تاریخی به ترتیب کاروانسراهای گویجه بل، جانانلو، مجموعه کردشت، خواجه نظر و یام قرار دارند که اگر این بناهای تاریخی را بتوانیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اسرع وقت مرمت، احیا و مورد بهره برداری قرار گیرند می توانیم خدمات بین راهی و تفرجگاهی را در قالب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای «گویجه بل» در فهرست واگذاری های صندوق احیاء قرار می گیرد

کاروانسرای «گویجه بل» در فهرست واگذاری های صندوق احیاء قرار می گیرد