مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 11:252020-06-13اقتصادي

کاهش برخی از اقلام میوه در بازار یزد


رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار یزد از کاهش احتمالی برخی از اقلام میوه مانند زردآلو در این استان طی هفته جاری خبر داد و مهمترین علت آن را کمی عرضه و خسارات جوی به این اقلام ذکر کرد.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار یزد از کاهش احتمالی برخی از اقلام میوه مانند زردآلو در این استان طی هفته جاری خبر داد و مهمترین علت آن را کمی عرضه و خسارات جوی به این اقلام ذکر کرد.

حسین مشرف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به پیش بینی کاهش برخی از اقلام میوه در هفته جاری به خصوص سردرختی ها، اظهار کرد: برخی از اقلام مانند زردآلو و انبه به ترتیب با قیمت های 15 تا 35 هزار تومان و 30 هزار تومان، در حال حاضر احتمالاً روند کاهشی را تجربه می کنند.

وی با بیان این که امسال بیش از 50 درصد محصولات سردرختی به خصوص زردآوی فراغه که تامین کننده بخشی از بازار تقاضای میوه در استان بود، بر اثر تگرگ از بین رفته است، تصریح کرد: خوشبختانه صادرات در بالا بودن قیمت این محصول نقشی ندارد و بیشترین عامل کم بودن عرضه زردآلو در سال جاری است.

وی قیمت هر کیلوگرم گیلاس را نیز بین 15 تا 30 هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر کیلوگرم موز بین 16 تا 20 هزار تومان و هر کیلوگرم هندوانه نیز بین 1000 تا 2000 تومان در میادین عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش برخی از اقلام میوه در بازار یزد

کاهش برخی از اقلام میوه در بازار یزد