مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 12:352020-06-13حوادث

بازداشت 2 سارق زورگیر/اعتراف به 5 فقره سرقت


رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 موتورسوار زورگیر که با مسدود کردن خودروی مال باختگان، از آنان زورگیری می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی در تشریح این خبر گفت: دوازدهم آذر ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت به شیوه زورگیری از کلانتری 115 رازی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

شاکی با حضور در پایگاه هشتم در خصوص لحظه سرقت به کارآگاهان گفت با خودروی شخصی ام در حال تردد در میدان رازی خیابان رباط کریم بودم که ناگهان راکب و ترک نشیم یک دستگاه موتورسیکلت مسیر من را مسدود کردند و پس از ایراد ضرب و جرح با استفاده از سلاح سرد، گردنبندم را سرقت و از محل گریختند.

سرهنگ عزیزخانی افزود: در گام نخست تحقیقات با بررسی و بازدید انجام شده از محل سرقت مشخص شد که سارقان در معابری که تعداد عابران در آنجا به ندرت در حال تردد هستند و در ساعات پایانی شب و یا در زمان تاریکی هوا زورگیری با استفاده از سلاح سرد می کنند.

این مقام انتظامی گفت: در هنگام انجام تحقیقات پلیسی کارآگاهان پی به وقوع سرقت مشابهی بردند و در نهایت با یکسری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مالک موتورسیکلت به نام ناصر که دارای سابقه کیفری بود، می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 سارق زورگیر/اعتراف به 5 فقره سرقت

بازداشت 2 سارق زورگیر/اعتراف به 5 فقره سرقت