مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 12:452020-06-13اقتصادي

برگزاری کلاس های تابستانی قرآن در ملایر


کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: کلاس های تابستانی قرآن در اداره تبلیغات اسلامی ملایر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- ایرج یارمحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فعالیت های واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از فعالیت 32 مرکز قرآنی ثبت شده در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مراکز شامل چهار موسسه قرآنی، 15 خانه قرآن روستایی، 11 خانه قرآن شهری و دو جلسه خانگی قرآن است.

وی از تشکیل بانک جامع اطلاعات فعالان قرآنی با ثبت اطلاعات بیش از 300 مربی، استاد، داور، حافظ، قاری، مفسر، مجری، گروه تواشیح و فعال قرآنی خبر داد و افزود: تشکیل بانک جامع اطلاعات حافظان قرآنی با ثبت اطلاعات بیش از 100 حافظ قرآنی و ثبت بیش از 100 جلسه قرآن خانگی همراه با تشکیل پرونده از جمله فعالیت های این واحد است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری کلاس های آموزشی روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی، قرائت، صوت و لحن، حفظ، مفاهیم در سطح شهر و روستا اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا این مراکز برای مدتی تعطیل بوده است.

وی از ثبت نام کلاس های اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد و تصریح کرد: این کلاس ها در رشته های روخوانی، روانخوانی ،حفظ و قرائت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های تابستانی قرآن در ملایر

برگزاری کلاس های تابستانی قرآن در ملایر