موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-13سياسي

آغاز به کار نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا/ بازدید فقط برای متخصصان آزاد است


مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه جهش تولید گفت: به دلیل رعایت فاصله گذاری، بازدید از این نمایشگاه تنها برای متخصصین و مدعوین امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی  نمایشگاه بین المللی ایران،  نخستین نمایشگاه سال جاری با عنوان جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا امروز  افتتاح شد.

  در این مراسم بهمن حسین زاده با اشاره به تعطیلی 4ماهه نمایشگاه بین المللی، اظهار داشت: این نمایشگاه با مجوز ستاد ملی کرونا و با رعایت 4 پروتکل بهداشتی، برگزار می شود و 150 شرکت داخلی و دانش بنیان از امروز به مدت چهار روز آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

وی با تأکید بر اینکه بازدید از این نمایشگاه  برای عموم آزاد نیست، اظهار داشت: به دلیل رعایت فاصله گذاری، بازدید از این نمایشگاه  تنها شامل متخصصینی  می شود که کارت دعوت ارائه دهند.

حسین زاده افزود:  علاوه بر متخصصین، از رایزنان بازرگانی و سفرای کشورهایی که در ایران حضور دارند نیز دعوت شده تا از دستاوردهای ایران در این زمینه دیدن کنند.

مدیر عامل شرکت  سهامی نمایشگاه های بین المللی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه به صورت مجازی نیز امکانپذیر است، افزود: این نمایشگاه می تواند نقش بسزایی در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا/ بازدید فقط برای متخصصان آزاد است

آغاز به کار نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا/ بازدید فقط برای متخصصان آزاد است