مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-13اجتماعي

دانش آموزان عشایری کرمان بیشترین نیاز مدرسه را دارند


مدیرکل آموزش و پروش استان کرمان گفت: دانش آموزان عشایری بیشترین نیاز مدرسه را در استان دارند و امروز شاهد کلنگ زنی چندین پروژه خیری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بافت، هفت پروژه مدرسه سازی با 14 کلاس درس به همت خیرین در شهرستان بافت بافت کلنگ زنی شد که شامل پنج باب مدرسه یک کلاسه با مجموع 400 متر زیربنای آموزشی و یک باب مدرسه سه کلاسه با 196 مترمربع زیربنای و یک باب مدرسه عشایری شبانه روزی شش کلاسه دارای خوابگاه با 456 مترمربع زیربنا است.

احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پروش استان کرمان در حاشیه کلنگ زنی مدارس خیرساز در شهرستان بافت اظهار داشت: دانش آموزان عشایری بیشترین نیاز مدرسه را در استان دارند و امروز شاهد کلنگ زنی چندین پروژه خیری هستیم.

وی گفت: وزارت آموزش وپرورش طرحی دارد که توسط وزیر اعلام شده به عنوان طرح آجر به آجر که هر کسی به هراندازه توان دارد بیاید و در امر مدرسه سازی که بهترین کار نیک و خیر هست کمک کند و آموزش وپرورش استقبال می کند و ما امروز به دنبال کمک های خرد خیرین هستیم.

اسکندری نسب بیان کرد: در سال گذشته، 32 میلیارد تومان جذب خیرین در استان بوده و تا این لحظه و در سال 98،99 120 میلیارد تومان جذب خیرین بوده و پیش بینی می شود تا پایان سال 99 به 200 میلیارد تومان برسد و 3 هزار و 300 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان عشایری کرمان بیشترین نیاز مدرسه را دارند

دانش آموزان عشایری کرمان بیشترین نیاز مدرسه را دارند