مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 13:552020-06-13سياسي

تأکید تولیت آستان قدس رضوی بر احیاء و ترویج سنت های حسنه برای رفع مشکلات محرومان


تولیت آستان قدس رضوی در دیدار هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تبیین جایگاه و اهمیت معیشت مردم به ویژه فقرا از منظر اسلام، بر لزوم احیا و ترویج سنت های حسنه اسلامی برای افزایش خدمات حمایتی و رفع مشکلات محرومان جامعه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، کمیته امداد امام خمینی(ره) را نهادی انقلابی خواند و ضمن تقدیر از تلاش های مستمر این نهاد در رسیدگی به امور مستضعفین، به سوره مبارکه قریش اشاره و اظهار کرد: خداوند متعال در این سوره شریفه دو موضوع رزق و روزی و امنیت را امری بسیار مهم و خدایی معرفی می کند و از بندگان می خواهد به شکرانه این دو نعمت بزرگ پروردگار خویش را عبادت کنند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به خطبه ای از امیرالمؤمنین علی(ع) که در حقیقت بیان بیلان کاری حکومت امام در کوفه است، بیان کرد: حضرت علی(ع) در خطبه ای می فرمایند در کوفه همه مردم مسکن و خانه دارند و نان گندم می خورند.

بیان این فراز از زبان زاهدترین انسان عالم بسیار مهم است، امام از معیشت و معاش مردم می گویند و پُر پیداست که امام بر وضع معیشت مردم توجه ویژه داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید تولیت آستان قدس رضوی بر احیاء و ترویج سنت های حسنه برای رفع مشکلات محرومان

تأکید تولیت آستان قدس رضوی بر احیاء و ترویج سنت های حسنه برای رفع مشکلات محرومان