مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 16:452020-06-13ورزشي

الهامی: تراکتورسازی بیش از همه تیم ها مورد ظلم قرار گرفته است


تراکتور مظلوم ترین تیم ایران است و از روزی که من آمده ام، حتی یک اوت به نفع ما نگرفته اند.

- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور مظلوم ترین تیم ایران است و از روزی که من آمده ام، حتی یک اوت به نفع ما نگرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساکت الهامی در گفت وگوی تلفنی با رادیو ایران، ضمن تسلیت درگذشت رضا امن زاده یکی از اعضای کادرپزشکی تیم فوتبال ماشین سازی، درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: باشگاه تراکتور تا کنون دو تست خون، دو تست PCR و نوار قلب و اکو از تمامی اعضای تیم گرفته و در تست نخست، چهار بازیکن مشکوک به کرونا بودند، جواب تست دوم کاملاً منفی بود؛ ولی متأسفانه در تست سوم، شش نفر از اعضای تیم ما که شامل چهار بازیکن، یک عضو کادرفنی و یک عضو کادرپزشکی است، مبتلا به کرونا تشخیص داده شده اند.

وی با بیان اینکه شش عضو کرونایی تراکتور در قرنطینه هستند، گفت: همچنین چهار بازیکن مان مشکل سفر به ایران را دارند، اکنون من با 10 بازیکن باقی مانده، چگونه تمرین کنم؟ اگر شب قبل از بازی به کرونا مبتلا شوم، تکلیف تیم من چه چیست؟ الهامی در خصوص وضعیت سه بازیکن تراکتور که در خارج از کشور حضور دارند، اظهار کرد: حمزویی در کشور الجزایر حضور دارد و این کشور درگیر کرونا نیست، اما دولت الجزایر برای جلوگیری از ورود این ویروس، تمامی پروازها را کنسل کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهامی: تراکتورسازی بیش از همه تیم ها مورد ظلم قرار گرفته است

الهامی: تراکتورسازی بیش از همه تیم ها مورد ظلم قرار گرفته است