مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 18:452020-06-13ورزشي

عزم تیم بدهکار برای حضور پرقدرت در لیگ کشتی! / سازمان لیگ مراقب برند کشتی باشد


در جایی که هنوز برخی تیم ها بابت لیگ سال گذشته به کشتی گیران خود بدهکارند و قادر به پرداخت مبالغ اندک قراردادهایشان را ندارند، مسئولانشان از برنامه ریزی برای حضور پر قدرت در لیگ سال جاری خبر می دهند.

- عزم تیم بدهکار برای حضور پرقدرت در لیگ کشتی! / سازمان لیگ مراقب "برند" کشتی باشد در جایی که هنوز برخی تیم ها بابت لیگ سال گذشته به کشتی گیران خود بدهکارند و قادر به پرداخت مبالغ اندک قراردادهایشان را ندارند، مسئولانشان از برنامه ریزی برای حضور پر قدرت در لیگ سال جاری خبر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از تیم های بدهکار در لیگ برتر کشتی فرنگی، تیم هیات کشتی خراسان جنوبی است که با وجود گذشت یکسال هنوز نتوانسته مبلغی در حدود 50 میلیون تومان بدهی به کشتی گیرانش را پرداخت کند اما بنا بر اظهارات رییس هیات کشتی خراسان جنوبی، بار دیگر به دنبال حضور پرقدرت در لیگ فصل جاری هستند! تاکید رییس هیات کشتی خراسان جنوبی برای حضور پرقدرت در لیگ امسال، در شرایطی است که وی چندی پیش و پس از پیگیری کشتی گیران برای دریافت اندک مطالباتشان، در گفتگو با ایسنا، با اعلام اینکه توانایی برای پرداخت مطالبات کشتی گیران را نداریم، تاکید کرد: از حضور در لیگ کشتی پشیمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم تیم بدهکار برای حضور پرقدرت در لیگ کشتی! / سازمان لیگ مراقب برند کشتی باشد

عزم تیم بدهکار برای حضور پرقدرت در لیگ کشتی! / سازمان لیگ مراقب برند کشتی باشد