مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 02:402020-06-13اقتصادي

مدیرعامل آبفای استان: مردم همکاری نکنند قطعی برنامه ریزی شده آب داریم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون در شهر کرمانشاه 950 لیتر در ثانیه کمبود آب داریم، گفت: مردم همکاری نکنند مجبور به قطع برنامه ریزی شده آب خواهیم شد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون در شهر کرمانشاه 950 لیتر در ثانیه کمبود آب داریم، گفت: مردم همکاری نکنند مجبور به قطع برنامه ریزی شده آب خواهیم شد.

علیرضا کاکاوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشکل قطع آب یا افت فشار در برخی محلات کرمانشاه، اظهار کرد: دلیل آنکه امسال زودتر از گذشته افت فشار و یا قطعی آب را در برخی از محلات داشتیم شیوع بیماری کرونا و افزایش مصرف ناشی از آن است.

وی ادامه داد: مصرف آب برای شست و شوی زیاد و رعایت موازین بهداشتی باعث شده هم اکنون با افزایش 21 درصدی مصرف آب نسبت به دوره های مشابه گذشته مواجه باشیم.

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان کرمانشاه از پیش بینی هواشناسی برای گرمای تابستان امسال هم یاد کرد که می تواند به افزایش مصرف دامن بزند و افزود: برای اینکه تابستان امسال را با کمترین مشکل بگذارنیم، نیازمند همکاری و مشارکت مردم و مشترکین هستیم.

به گفته کاکاوند، اگر مردم همکاری نکنند و میزان مصرف همینقدر بالا باشد، امکان اینکه در تابستان امسال قطعه برنامه ریزی شده آب اعمال شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل آبفای استان: مردم همکاری نکنند قطعی برنامه ریزی شده آب داریم

مدیرعامل آبفای استان: مردم همکاری نکنند قطعی برنامه ریزی شده آب داریم