مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 02:452020-06-13اقتصادي

مهلت استفاده از مزایای قانون حذف سود مرکب پایان یافت


به گفته یاسر مرادی تا پایان مهلت استفاده از مزایای قانون حذف سود مرکب تنها یک هفته باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، وی افزود: مشمولین این قانون باید تا 31 خرداد درخواست خود را به بانک ارائه کنند؛ چراکه این مهلت با توجه به تاکیداتی که شده، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مرادی به مشمولین این قانون و حتی افرادی که در خصوص شمول یا عدم شمول مزایای این قانون در مورد خود ابهام دارند توصیه کرد حتماً درخواست خود را به صورت اظهارنامه قضایی یا نامه رسمی به بانک خود ارائه و شماره ثبت نامه را دریافت کنند تا در صورت هرگونه اختلاف و مشکلات بعدی این درخواست قابلیت پیگیری داشته باشد؛ چراکه هرچند قانون مکانیزمی برای اعتراض به محاسبات و نحوه اقدام بانک ها تعیین نکرده اما قطعاً تخلفات احتمالی امکان پیگیری در مراجع نظارتی و قضایی را خواهد داشت.

این مشاور حقوقی بانکی با بیان اینکه تمامی بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مشمول این قانون می شوند و باید آن را برای بدهکاران خود اجرا کنند، تصریح کرد: این مصوبه در خصوص افرادی است که قصد دارند بدهی خود را که ناشی از تسهیلات واحدهای تولیدی است به طور تسویه نقدی پرداخت کنند.

تمام یا بخشی از تسهیلات این افراد باید تا پایان سال 97 سررسید شده باشد و پس از اعلام میزان بدهی توسط بانک، فرد بدهکار باید حتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت استفاده از مزایای قانون حذف سود مرکب پایان یافت

مهلت استفاده از مزایای قانون حذف سود مرکب پایان یافت