مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-13سياسي

مشاوران حقوقی در کنار مشاوران املاک قرار می گیرند


رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: به منظور کاهش پرونده های مرجوعی به دادگستری از این پس مشاوران حقوقی در کنار مشاوران املاک به مردم خدمات حقوقی ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، رسول بهرامی پور درنشست حقوق دانان بسیجی با موضوع نقش مشاورین حقوقی در انعقاد قراردادهای شفاف و روشن،اظهار داشت: حجم زیادی از پرونده های دستگاه قضا به حوزه املاک اختصاص دارد که برهمین اساس مشاوران حقوقی با حضور در کنار مشاوران املاک در تنظیم قرارداد ها و شفاف سازی آن ها کمک می کنند تا اختلافات ملکی در استان کاهش یابد.

وی گفت: یکی از برنامه های ما کمک به دستگاه قضایی در راستایکاهش حجم ورودی پرونده ها به منظور کاهش اطاله دادرسی است و با توجه به اینکه بخشی از اختلافات و دعاوی حقوقی ناشی از انعقاد قرارداد های غیرشفاف و مبهم است، لذا حضور مشاورین حقوقی مجرب و متعهد در هنگام تنظیم قرارداد ها می تواند در راستای رفع مشکلات موجود موثر واقع شود.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با اعلام اینکه در این زمینه حدود 60 نفر از حقوق دانان بسیجی به دادگستری کل استان معرفی شده که از ظرفیت آنان در این حوزه استفاده شود، افزود: ما از مردم عزیزمان انتظار داریم قبل از انعقاد قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران حقوقی در کنار مشاوران املاک قرار می گیرند

مشاوران حقوقی در کنار مشاوران املاک قرار می گیرند