مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-14اقتصادي

چرا خودروهای دپو شده در گمرک خرمشهر ترخیص نمی شوند؟


ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به اینکه 70 خودرو در گمرک خرمشهر دپو شده و اجازه ترخیص ندارند، گفت: در صورتی که پلیس راهور مجوز ترخیص این خودروها را صادر کند یا منطقه آزاد اروند تضمینی کتبی برای ترخیص این خودروها به گمرک ایران ارائه بدهد، - می توان خودروهای دپو شده در گمرک خرمشهر را ترخیص کرد.

غلامرضا بلوطی میرزا در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت خودروهای دپو شده در گمرک خرمشهر اظهار کرد: عدم ترخیص خودروهای اروندی دپو شده در گمرک خرمشهر، ارتباطی به گمرک جمهوری اسلامی ایران ندارد و بیشتر به دلیل مسائل و حساسیت هایی است که از سوی پلیس راهور مطرح می شود.

ناظر گمرکات خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر حدود 70 خودرو در گمرک خرمشهر دپو شده و اجازه ترخیص ندارند.

این خودروها ساخت آمریکا و یا دارای موتورهایی با قدرت 2500 سی سی به بالا هستند که امکان و اجازه ترخیص آن ها تاکنون صادر نشده است.

بلوطی میرزا گفت: با توجه به اینکه گمرک در این موضوع چندان دخیل نیست، اگر به ما اطلاع داده شود که مشکلی برای ترخیص این خودروها وجود ندارد، اجازه ترخیص صادر خواهد شد و مشکلی در این زمینه از سوی گمرک ایران وجود ندارد.

وی افزود: در صورتی که پلیس راهور مجوز ترخیص این خودروها را صادر کند یا منطقه آزاد اروند تضمین کتبی برای ترخیص این خودروها به گمرک ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خودروهای دپو شده در گمرک خرمشهر ترخیص نمی شوند؟

چرا خودروهای دپو شده در گمرک خرمشهر ترخیص نمی شوند؟