مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-14اقتصادي

تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی صومعه سرا/ برخورد با هر گونه گران فروشی


رییس اداره صمت صومعه سرا با اشاره به تشدید بازرسی های از واحدهای صنفی شهرستان، گفت: با هر گونه گران فروشی برخورد خواهد شد.

- محمد نیک صفت در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت کشت های مشترک نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی به ویژه فروشندگان مواد غذایی، اظهار کرد: با توجه به عدم رعایت برخی از فروشندگان در زمینه افزایش قیمت و عدم درج قیمت گشت های نظارت و بازرسی تشدید شده است.

وی با اشاره به عدم توجه برخی از فروشندگان نسبت به درج قیمت بر روی کالا، افزود: گشت های مشترک با هماهنگی تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسی، اماکن نیروی انتظامی اقدام به بازرسی از این واحدهای صنفی و رسیدگی به شکایات شهروندان می کنند.

نیک صفت در ادامه به بازرسی از 10 واحد صنفی اشاره کرد و گفت: در بازدیدهای یک واحد لوازم خانگی پلمب و چهار پرونده دیگر در راستای گران فروشی و عدم ارائه فاکتور و داشتن اجناسی همانند گوشت منجمد فاسد تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات شهرستان ارسال شد.

وی افزود: گزارشات و اعتراضات متعدد مردم در زمینه گران فروشی شیر خام یک واحد لبنیات توسط تیم های گشت مشترک شناسایی و پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی صومعه سرا/ برخورد با هر گونه گران فروشی

تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی صومعه سرا/ برخورد با هر گونه گران فروشی