مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-14فرهنگي

نخستین سینمای اختصاصی بانوان کشور در یزد ساخته می شود


مدیر عامل موسسه بهمن سبز از ساخت نخستین سینمای اختصاصی بانوان کشور در یزد خبر داد.

- سیدمصطفی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم ایجاد فضاهای فرهنگی، تفریحی برای بانوان اظهار داشت: درباره این طرح، گفتگو و توافق ضمنی با شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد انجام شد که نویدبخش احداث یک سینمای اختصاصی بانوان برای اولین بار در کشور است و اگر این طرح، تأیید و تصویب شود، شهر یزد در این حوزه پیشگام خواهد بود.

وی با بیان اینکه این سالن سینما با مشارکت حوزه هنری و شهرداری در پارک بانوان یزد ساخته می شود، ادامه داد: متولی و مدیریت این مجموعه بر عهده خود بانوان است تا در آسایش راحت تر و شرایط بهتری بتوانند فیلم تماشا کنند.

مدیرعامل مؤسسه بهمن سبز اظهار کرد: همچنین در خصوص اجرای طرح اکران سینما ماشین در یزد نیز توافق و مذاکراتی صورت گرفت که امیدواریم با پیگیری و مطالبه مسئولان استان، اقدامات خوبی در آینده در این زمینه صورت گیرد و در سال جاری این طرح اجرا شود.

حسینی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انعقاد تفاهمنامه ساخت پردیس سینمایی شهر یزد بین حوزه هنری و شهرداری یزد گفت: عملیات ساخت این پروژه با اعمال نکات مورد نظر میراث فرهنگی و پایگاه میراث جهانی شهر یزد به زودی آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سینمای اختصاصی بانوان کشور در یزد ساخته می شود

نخستین سینمای اختصاصی بانوان کشور در یزد ساخته می شود