مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-14بين الملل

استقبال مشروط دولت وفاق ملی لیبی از راه حل سیاسی


دولت وفاق ملی (غرب) لیبی تأکید کرد که از هر گونه طرحی برای پایان دادن به بحران سیاسی این کشور به شرط احترام به حاکمیت ملی و غیرنظامی بودن قدرت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که تلاش های دیپلماتیک برای بررسی راهکار سیاسی بحران لیبی همچنان ادامه دارد، دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج اعلام کرد که از هر طرحی برای حل این بحران به شرط احترام به حاکمیت ملی و غیرنظامی بودن قدرت، استقبال می کند.

فتحی باشاغا وزیر کشور دولت وفاق ملی لیبی گفت که از طرح های مربوط به پایان دادن بحران سیاسی و اتحاد موسسات دولت لیبی استقبال خواهند کرد به شرط آنکه این طرح ها حاکمیت لیبی، غیرنظامی بودن قدرت و تسلیم شدن ارتش در برابر قدرت مدنی تضمین شود.

وی با اشاره تلویحی به ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای شرق لیبی افزود که جنایتکاران جنگی که چشم طمع به قدرت با استفاده از سلاح را دارند، جایی در لیبی ندارند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، این مسئول دولت غرب لیبی خطاب به جوانان انقلاب 17 فوریه 2011 که به سرنگونی رژیم معمر قذافی منجر شد، تأکید کرد که با چالش تاریخی مبنی بر ضرورت انضباط و مشارکت مثبت در ساختن دولت به دور از افراطی گری و هرج ومرج مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مشروط دولت وفاق ملی لیبی از راه حل سیاسی

استقبال مشروط دولت وفاق ملی لیبی از راه حل سیاسی