مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-14فرهنگي

یک سوم رمانم در «مهرگان» داوری شد


فرهاد حیدری گوران با بیان این که جلد نخست رمان سه گانه اش بعد از 15 سال هنوز منتشر نشده و در محاق مانده است می گوید: بنابراین حتی در جایزه مهرگان هم یک سوم رمانم داوری شده است! - فرهاد حیدری گوران با بیان این که جلد نخست رمان سه گانه اش بعد از 15 سال هنوز منتشر نشده و در محاق مانده است می گوید: بنابراین حتی در جایزه مهرگان هم یک سوم رمانم داوری شده است! نویسنده رمان کوچ شامار که در بخش رمان نوزدهمین و بیستمین دوره جایزه مهرگان ادب شایسته تقدیر معرفی شده است، در گفت وگویی مکتوب با ایسنا، درباره وضعیت ادبیات داستانی در کشورمان اظهار کرد: ادبیات داستانی مدرن ایران پس از گذار از یک صد سال آزمون و تجربه زبان ها و ساختارها به نقطه ای رسیده که مماس با ادبیات پیشرو در جهان است.

هرچند از نظر کمی همواره کتاب هایی بازاری و فاقد ارزش ادبی نیز منتشر می شوند.

در دنیای غرب هم حجم کلانی از آن چه به عنوان ادبیات تولید می شود دیگر هیچ نسبتی با پیشینه گرانسنگ رمان و داستان کوتاه در غرب ندارد و بیشتر کتاب سازی است، مخاطبان عام و متفنن، پشتوانه مالی تولید و رونق این نوع کتاب ها هستند.

حیدری گوران افزود: در این سوی جهان، در همین خاورمیانه برزخی، آثاری به زبان های مختلف از جمله فارسی و کردی و عربی خلق می شوند که نظیری در غرب و شرق ندارند، و تنها در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم رمانم در «مهرگان» داوری شد

یک سوم رمانم در «مهرگان» داوری شد