مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-14سياسي

کلیات طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید به تصویب رسید


کلیات طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید با 14 رأی موافق در شورای شهر تهران به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، کلیات طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

مجید فراهانی رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درباره این موضوع اظهار داشت: طرح تسهیلات تشویقی پس از ارائه لایحه بسته انتقادی از سوی شهرداری تهران به شورا ارائه داده شده و با توجه به همپوشانی بخشی از این طرح با لایحه ارسالی شهرداری شورا ابتدا لایحه شهرداری را تصویب کرد.

وی افزود: امروز این طرح با بازنگری به طرح حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا تغییر نام پیدا کرد و در دستور کار شورا قرار گرفت.

فراهانی ادامه داد: تأکید شهرداری بر بازار ساختمان و بازار پول بوده است اما تأکید این طرح بر بازار سرمایه و ایجاد ظرفیت برای جهش تولید و رونق کسب و کارها پس از پایان دوره فراگیری کرونا است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: در این طرح بر ظرفیت های عرضه سهام شرکت شهروند در بورس استفاده از ظرفیت شرکت سهامی عام، استفاده از ظرفیت صندوق های سرمایه گذاری ETF و ظرفیت های بورس تأکید شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید به تصویب رسید

کلیات طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید به تصویب رسید