مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-14اقتصادي

آبیاری سبزی و صیفی با آب های سطحی ممنوع است


معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری اسدآباد گفت: هر نوع آبیاری سبزی و صیفی جات با آب های سطحی ممنوع است و در صورت  مشاهده به منظور حفظ سلامتی شهروندان نسبت به معدوم سازی کشت اقدام خواهد شد.

- ایسنا/همدان معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری اسدآباد گفت: هر نوع آبیاری سبزی و صیفی جات با آب های سطحی ممنوع است و در صورت  مشاهده به منظور حفظ سلامتی شهروندان نسبت به معدوم سازی کشت اقدام خواهد شد.

لیلا امیدی یکشنبه 25 خردادماه در کمیته پسماند شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون موردی از آبیاری سبزی و صیفی جات در حاشیه شهر با آب های سطحی و یا پساب فاضلاب گزارش نشده و در این رابطه با توجه به فصل کشت سبزی و صیفی برای سلامت هر چه بیشتر جامعه نظارت ها نیز تشدید بیشتری یافته است.

وی در ادامه با اشاره به زباله های تولیدی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: میزان تولید روزانه پسماند دانشکده علوم پزشکی اسدآباد 370 کیلوگرم بوده که از این میزان پسماند 200 کیلوگرم پسماند عادی، 150 کیلوگرم زباله های عفونی مراکز جامع سلامت، آزمایشگاه مرکز بهداشت و بیمارستان و 20 کیلوگرم زباله های شیمیایی بوده که طی قراردادی با شرکت الوند سبز همدان و شرکت انحصاری شهرستان ساوه این زباله های عفونی و شیمیایی با بی خطرسازی لازم دفن می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری سبزی و صیفی با آب های سطحی ممنوع است

آبیاری سبزی و صیفی با آب های سطحی ممنوع است