مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-14سياسي

فیروزی: اعضای کمیسیون تحقیق از بی طرفی در بررسی اعتبارنامه تاجگردون خارج نشوند


سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس گفت که این کمیسیون بی طرفی خود را در جایگاه قضاوت درباره اعتبارنامه منتخب گچساران حفظ خواهد کرد.

- سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس گفت که این کمیسیون بی طرفی خود را در جایگاه قضاوت درباره اعتبارنامه منتخب گچساران حفظ خواهد کرد.

حجت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ارجاع پرونده غلامرضا تاج گردون به کمیسیون تحقیق و آغاز بررسی این کمیسیون گفت: ما بعد از انجام استعلام و مکاتبات و برگزاری جلسات با معترضین و منتخب گچساران، مستندات را جمع آوری و در چارچوب قانون بررسی خواهیم کرد.

نماینده مردم فسا درباره اینکه آیا کمیسیون تحقیق با شورای نگهبان مکاتبه خواهد کرد یا نه؟ گفت: اگر مکاتبات پیشین با شورای نگهبان شفاف باشد و این برایمان احراز شود، مکاتبه مجددی نخواهیم داشت؛ در غیر این صورت به صورت جداگانه از شورای نگهبان استعلام خواهیم کرد.

فیروزی با بیان اینکه کمیسیون تحقیق فراتر از آنچه آیین نامه تعیین کرده و همچنین فراتر از موضوعات مورد اعتراض امکان بررسی ندارد ادامه داد: ما نفیا یا اثباتا دیدگاهی در خصوص اعتبارنامه آقای تاج گردون نداریم و نقش بی طرفی خود را در جایگاه قضاوت حفظ می کنیم.

به سایر عزیزان عضو کمیسیون تحقیق هم این تذکر را خواهیم داد که از بی طرفی خارج نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی: اعضای کمیسیون تحقیق از بی طرفی در بررسی اعتبارنامه تاجگردون خارج نشوند

فیروزی: اعضای کمیسیون تحقیق از بی طرفی در بررسی اعتبارنامه تاجگردون خارج نشوند