مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-14سياسي

برگزاری اولین جشنواره «عکس با حرم» در قزوین


دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین با اعلام اینکه اولین جشنواره خانوادگی «عکس با حرم» برای مردم استان قزوین با محوریت دهه کرامت انجام می شود، - ایسنا/قزوین دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین با اعلام اینکه اولین جشنواره خانوادگی عکس با حرم برای مردم استان قزوین با محوریت دهه کرامت انجام می شود، خاطرنشان کرد: همشهریان می توانند سَری به آلبوم عکس خانوادگی بزنند و عکس خانوادگی قدیمی از حرم امام رضا (ع) و یا امامزاده حسین (ع) خود را برای ستاد ارسال و هدیه متبرک رضوی دریافت کنند.

میلاد جباری دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اعلام کرد: در آستانه بزرگ ترین فعالیت فرهنگی، مردمی و معنوی کشور هستیم که با نام امام رضا (ع) برگزار می شود.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی قزوین خاطرنشان کرد: زیر سایه خورشید امسال به سیزدهمین سال از عملیات خود در کشور رسیده است و فضای دلدادگی هم موجب افزایش امنیت در کشور می شود زیرا افراد مختلف زیر یک پرچم جمع می شوند، اگرچه بزرگ ترین عرصه خدمتی در کاروان های زیر سایه خورشید ایجاد حس زیارت است.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) در میان فرهنگ ها و اقوام مختلف ایرانی با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی اجتماعی به عنوان حلقه وصل و نقطه اتکا و نقطه امید مردم به حساب می آیند و باید این نقطه امید و اتکا را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره «عکس با حرم» در قزوین

برگزاری اولین جشنواره «عکس با حرم» در قزوین