مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-14فرهنگي

کودک ایلامی برگزیده طرح ملی پویش «با کتاب در خانه» شد


کودک ایلامی عضو باشگاه کتابخوانی، تنها برگزیده غرب کشور در طرح ملی پویش «با کتاب در خانه» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

- ایسنا/ایلام کودک ایلامی عضو باشگاه کتابخوانی، تنها برگزیده غرب کشور در طرح ملی پویش با کتاب در خانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

عمران خودآموز ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد ایلامی استان در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: سیدپارسا موسوی عضو باشگاه شریعتی پهله زرین آباد دهلران،تنها برگزیده ی غرب کشور در طرح پویش ملی با کتاب درخانه معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام و انتخاب شد.

وی گفت: پویش با کتاب در خانه بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتاب خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان ها در سراسر شروع به کار کرد و در آن کودکان و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ های کوتاه دو دقیقه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر می کردند به معرفی کتابی می پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: هدف از این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج اجتماعی کتاب خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت وگو پیرامون کتاب های مطالعه شده و گسترش بهداشت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک ایلامی برگزیده طرح ملی پویش «با کتاب در خانه» شد

کودک ایلامی برگزیده طرح ملی پویش «با کتاب در خانه» شد