مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-14اقتصادي

صنوفی که پا از گلیم شان فراتر گذاشته و تورگردان می شوند


به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، باوجود اینکه متولی اصلی تورگردانی دفاتر خدمات گردشگری هستند، - ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، باوجود اینکه متولی اصلی تورگردانی دفاتر خدمات گردشگری هستند، در سالهای اخیر تعداد صنوفی که خارج از وظیفه اصلی خود به تورگردانی روی آورده اند افزایش یافته که از جمله آنها می توان به فعالیت غیرمجاز برخی آرایشگاه ها و کتابفروشی ها در این زمینه اشاره کرد.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به رشد تورهای گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه، اظهار کرد: علیرغم اینکه دفاتر خدمات گردشگری متولیان اصلی تورگردانی هستند، اما در سالهای اخیر شاهد ورود صنوف دیگر هم به این عرصه بوده ایم.

وی تصریح کرد: گاها در مواردی می بینیم برخی آریشگاه ها، کتابفروشی ها و حتی بوتیک ها اقدام به برگزاری تورهای گردشگری می کنند، درحالیکه نه مجوز لازم و نه تخصص مورد نیاز را در این زمینه دارند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه افزود: همچنین فضای مجازی نیز فرصتی را برای عده ای سودجو بوجود آورده تا با راه اندازی کانال ها و پیج های اینستاگرامی اقدام به فراخوان برای برگزاری تورهای گردشگری بدهند، بدون آنکه مجوزی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوفی که پا از گلیم شان فراتر گذاشته و تورگردان می شوند

صنوفی که پا از گلیم شان فراتر گذاشته و تورگردان می شوند