مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-14ورزشي

اطلاعیه فدراسیون شطرنج درباره تغییر تابعیت بانوی شطرنج باز


فدراسیون شطرنج ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که قرار است استفاده از توانمندی های شطرنج بازان خارج از کشور را مورد بررسی قرار دهد.

- فدراسیون شطرنج ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که قرار است استفاده از توانمندی های شطرنج بازان خارج از کشور را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درپی اخبار منتشر شده درخصوص تغییر تابعیت غزل حکیمی فرد ملی پوش سابق تیم شطرنج بانوان فدراسیون شطرنج اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: درپی انتشار تکذیبیه توسط سرکار خانم غزل حکیمی فرد مبنی بر عدم تغییر تابعیت و ارائه دلیل برای تغییر پرچم، این فدراسیون اعلام می دارد در اولین جلسه کمیته فنی که در فدراسیون شطرنج برگزار می شود با اولویت دستورجلسه، موضوع نحوه بکارگیری از توانمندی ها و ظرفیت های شطرنج بازان ایرانی مقیم خارج از کشور برای ارتقاء سطح شطرنج ایران بررسی خواهد شد.

فدراسیون شطرنج همواره حمایت از ملی پوشان و دیگر شطرنج بازان در تمامی رده های سنی که فرزندان ایران زمین می باشند را وظیفه خود دانسته است و در این زمینه نیز با جدیت و اولویت موضوع را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باید دید بعد از برگزاری انتخابات شطرنج و تعیین تکلیف ریاست فدراسیون، رییس جدید چه تصمیماتی را در این خصوص خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه فدراسیون شطرنج درباره تغییر تابعیت بانوی شطرنج باز

اطلاعیه فدراسیون شطرنج درباره تغییر تابعیت بانوی شطرنج باز