مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-14اقتصادي

تصویب کلیات طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید


کلیات طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهر تهران به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فراهانی رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهر تهران گفت: طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهر تهران، پیش از ارائه لایحه بسته محرک اقتصادی از سوی شهرداری تهران تقدیم شورا شد و با عنایت به همپوشانی بخشی از بخش های این طرح با لایحه ارسالی شهرداری، شورا ابتدا لایحه شهرداری را تصویب کرد.

وی افزود: امروز این طرح با بازنگری به طرح حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا تغییر نام پیدا کرد و در دستور کار شورا قرار دارد.

فراهانی تصریح کرد: تاکید لایحه شهرداری بر بازار ساختمان و بازار پول بود اما تاکید این طرح بر بازار سرمایه و ایجاد ظرفیت برای جهش تولید و رونق کسب و کارها پس از پایان دوره فراگیری کرونا قرار گرفته است.

عضو شورای شهر تهران افزود: در این طرح بر ظرفیت های عرضه سهام شرکت شهروند در بورس، عرضه سهام موسسه همشهری در بورس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید

تصویب کلیات طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید