مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-14اقتصادي

مقابل واردات پوشاک بایستید/باید فکری به حال تامین مواد اولیه کرد


انجمن صنایع پوشاک در نامه ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا از مطرح شدن بحث واردات برای تنظیم بازار پوشاک را یک اتفاق حیرت انگیز و زیان بار برای صنعت پوشاک کشور توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انجمن صنایع پوشاک ایران در نامه ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواستار جلوگیری از واردات پوشاک جهت افزایش توان تولید داخل شد.

در این نامه مطرح شدن بحث واردات برای تنظیم بازار پوشاک کشور بعنوان یک اتفاق حیرت انگیز و زیان بار برای صنعت پوشاک کشور توصیف شده است.

متن کامل نامه به این شرح است: جناب آقای سردار مویدی خرم آبادی ریاست محترم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نهایت احترام به استحضار حضرتعالی می رساند، به رغم آن که طی سالیان گذشته صنعتگران عرصه پوشاک کشور در پاسداری از منافع ملی هر چه در توان داشتند برای مبارزه با قاچاق به کار گرفتند اما هنوز قاچاق پوشاک تولید ایرانی را به اشکال گوناگون تهدید می کند و در انتظار موقعیتی است که سهم خود را در بازار ایران و چنبره بر ثروت ملی کشور افزایش دهد.

آمارهای رسمی کماکان میزان قاچاق پوشاک کشور را سالانه به طور میانگین تا 2.

5 میلیارد دلار تخمین می زنند اما با قاطعیت می توان گفت که در سایه تغییر شکل یورش قاچاق به اقتصاد ایران ارقام بسیار بزرگ تری چشم طمع به بازار کشور دوخته اند که پیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل واردات پوشاک بایستید/باید فکری به حال تامین مواد اولیه کرد

مقابل واردات پوشاک بایستید/باید فکری به حال تامین مواد اولیه کرد