مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-14اقتصادي

تشدید برخورد با تورگردانان غیرمجاز در قزوین


معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین از تشدید برخورد با فروشندگان تورهای غیرمجاز گردشگری و راهنمایان تبلیغ کننده این تورها خبر داد.

- ایسنا/قزوین معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان قزوین از تشدید برخورد با فروشندگان تورهای غیرمجاز گردشگری و راهنمایان تبلیغ کننده این تورها خبر داد.

نادر محمدی، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت مجدد تورهای گردشگری و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای کنترل و مقابله با کرونا، تشدید نظارت بر فعالیت این تورها در دستور کار قرار گرفته و طی هفته های اخیر با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و نیروی انتظامی چند تور غیرمجاز در قزوین شناسایی و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آمده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی قزوین، محمدی با تأکید بر ضرورت آگاهی گردشگران از نحوه فعالیت تورهای گردشگری اظهار کرد: براساس آیین نامهٔ نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی تنها واحدهای دارای مجوز رسمی از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مجاز به برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی با رعایت ضوابط و مقررات مصوب از سوی این اداره کل هستند و فعالیت سایر واحدها خارج از این چهارچوب غیرمجاز است و افرادی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با تورگردانان غیرمجاز در قزوین

تشدید برخورد با تورگردانان غیرمجاز در قزوین